Klacht Vodafone: geen internet maar wel betaald

Klachtnummer
# 113874
Gebruiker
moon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had op mijn sim only abonnement (die ik al bijna 10 jaar hebt ondertussen) internet erbij op den duur maar het internet werkte niet. Ik had mijn sim in een BlackBerry in de winkel werd er gezegd dat het lag aan mijn toestel dat hij niks deed. Ik heb toen na een tijdje een nieuwe toestel gekocht maar daar deed hij ook al niks, via de klantenservice heb ik het gevraagd maar daar kwam ik ook niet verder mee. Nu was ik van de week weer in de winkel om mijn sim te vervangen (ik dacht misschien door de ouderdom pakt ie het internet niet misschien) en ik het probleem nogmaals uitleggen zegt die medewerke: oh er stond bij hun iets verkeerd aangevinkt in het systeem waardoor ik geen internet kreeg! Ik vroeg okee en wat kan ik nu doen aan alle tijd dat ik wel heb betaald maar geen internet kreeg maar dat wist hij ook niet...

De oplossing

Ik zou graag het bedrag dat ik al die tijd voor niets heb betaald voor het stuk internet terug krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen