Klacht Vodafone: Geen netwerk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 289257
Gebruiker
Schoones
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Van prepaid Vodafone overgestapt op een zakelijk abonnement. Dit was mis gegaan, daar heb ik zelf over moeten bellen en toen hebben ze handmatig het abonnement opnieuw moeten bestellen (Ideal betaling hadden ze wel al ontvangen). Netjes geholpen door je klantenservice en binnen een paar dagen bericht (mail) dat mijn bestelling gedaan was en dat ik een afspraak kon inplannen om mijn telefoon en sim te laten bezorgen.
Sinds die dag 11-1-2018 GEEN SERVICE. Een dagje afgewacht, kan gebeuren dacht ik nog, zal morgen wel opgelost zijn. Niet dus.
Gebeld met telefoons van andere mensen naar de klantenservice, iedere dag chatgesprekken via de site en klachten via de mail (klachtenservice). Helaas niks mag baten. (grappig ook, de klachtenservice per mail adviseert mij om te BELLEN met de klantenservice, is dat een grap??)

Afgelopen maandag 15-1-2018 mijn nieuwe telefoon en sim in ontvangst genomen. Het probleem zal dan nu opgelost zijn, zou je denken. Maar helaas..... nog steeds geen bereik.
Ik loop tot op de dag van vandaag zonder enig bereik op mijn toestel. Nieuwe klanten, bestaande klanten, bestellingen en afspraken, ik loop een flinke omzet mis doordat Vodafone het niet kan regelen om mij op het netwerk te krijgen. Hoe is het mogelijk? Een zakelijke klant, niet op de hoogte te stellen dat er geen bereik is? En vervolgens schijnt het probleem niet te kunnen worden opgelost.

De oplossing


Compensatie voor de misgelopen omzet binnen mijn bedrijf.
En uiteraard bereikbaarheid met mijn telefoon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Schoones
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen