Klacht Vodafone: Geen netwerk

Schoones

Van prepaid Vodafone overgestapt op een zakelijk abonnement. Dit was mis gegaan, daar heb ik zelf over moeten bellen en toen hebben ze handmatig het abonnement opnieuw moeten bestellen (Ideal betaling hadden ze wel al ontvangen). Netjes geholpen door je klantenservice en binnen een paar dagen bericht (mail) dat mijn bestelling gedaan was en dat ik een afspraak kon inplannen om mijn telefoon en sim te laten bezorgen.
Sinds die dag 11-1-2018 GEEN SERVICE. Een dagje afgewacht, kan gebeuren dacht ik nog, zal morgen wel opgelost zijn. Niet dus.
Gebeld met telefoons van andere mensen naar de klantenservice, iedere dag chatgesprekken via de site en klachten via de mail (klachtenservice). Helaas niks mag baten. (grappig ook, de klachtenservice per mail adviseert mij om te BELLEN met de klantenservice, is dat een grap??)

Afgelopen maandag 15-1-2018 mijn nieuwe telefoon en sim in ontvangst genomen. Het probleem zal dan nu opgelost zijn, zou je denken. Maar helaas..... nog steeds geen bereik.
Ik loop tot op de dag van vandaag zonder enig bereik op mijn toestel. Nieuwe klanten, bestaande klanten, bestellingen en afspraken, ik loop een flinke omzet mis doordat Vodafone het niet kan regelen om mij op het netwerk te krijgen. Hoe is het mogelijk? Een zakelijke klant, niet op de hoogte te stellen dat er geen bereik is? En vervolgens schijnt het probleem niet te kunnen worden opgelost.

Compensatie voor de misgelopen omzet binnen mijn bedrijf.
En uiteraard bereikbaarheid met mijn telefoon.

Schoones

Ook een klacht indienen over Vodafone?