Klacht Vodafone: Geen nieuwe telefoon, geen nw abonnement, maar wel rekening van 190 euro....

B.J.M. Couzijn

In verband met het aflopen van mijn contract op 29 januari, heb ik op 20 januari mijn abonnement verlengd in de vorm van Vodafone Red in combinatie met een Iphone 5c. Ik ging daarbij van een abonnement met 10G internet naar 2G internet. Een week later kreeg ik een sms dat ik over de 100 euro aan datakosten had. Na gebeld te hebben met de klantenservice, bleek dat mijn nieuwe Vodafone Red per direct, dus 20 januari, in was gegaan, zonder dit mij te melden.
Na verscheidene telefoontjes te hebben gepleegd en met verschillende afdelingen te hebben gesproken, kom ik in aanmerking voor een compensatieregeling oftwel creditering van de rekening. Deze compensatie kan ik aanvragen op het moment dat mijn nieuwe telefoon er is.
Na zes telefoontjes te hebben gepleegd, om te vragen waarom ik mijn telefoon nog niet had ontvangen, bleek dat op 6 februari mijn bestelling zonder te overleggen was geannuleerd......

Ik wil een nieuwe telefoon, liefst de Iphone5c, de rekening van € 190 gecrediteerd en als het perse moet een nieuw abonnement.

Ook een klacht indienen over Vodafone?