Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vodafone: Geen oplossing en 0 service
Details
Klacht
Ten einde raad hier ook maar een review, hopende dat er dan wel een oplossing komt. Na jaren klant te zijn geweest overgestapt naar een andere provider waar ik niet tevreden was, snel weer een overstap terug naar Vodafone. Echter, tien begon de ellende, inloggen in My Vodafone gaat niet en krijg steeds de melding "er is iets stuk...." Te zien, vermoedelijk komt dit omdat mijn oude gegevens nog in het systeem staan van de vorige keer dat ik klant was paar maanden eerder. Na meerdere loze beloftes gehad te hebben van medewerkers zouden er cases aangemaakt worden om mijn oude klantnummer te verwijderen en ze zouden zorgen dat ik in de My Vodafone App zou kunnen inloggen. Na meerdere mails van gesloten cases is er niets opgelost en kom ik stap verder.Bereik is goed maar de service is echt een grote ellende, zodra ik kan vertrek ik weer.
Gewenste oplossing
Gebruik maken van de My Vodafone app (niet in de browser maar echt de app zelf) en ik wil dat mijn oude gegevens verwijderd worden. Er zijn al cases aangemaakt in het systeem dus ik ga niet weer al die gegevens verstrekken want die zijn al bekend.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.