Klacht Vodafone: Geen samenwerking tussen provider en storingsbedrijf

Klachtnummer
# 283469
Gebruiker
Ynnot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn huidige provider is sinds oktober 2015 in gebreke met het verwerken van het adresbesluit dat ik van de gemeente heb gekregen i.v.m. opheffing van recht van overpad.
Ik heb dus een nieuw adres gekregen maar ben niet verhuisd.
Als ik een storing of klachten op internet heb en mij een monteur wordt toegezegd komt die steeds niet omdat er op het nieuwe adres geen aansluiting bekend is. Dus weer bellen, etc.
Zowel de provider als het montagebedrijf verwijzen steeds naar elkaar en zeggen dat zij niets kunnen doen zolang de zaak administratief niet geregeld is.

De oplossing

Administratie bijwerken zodat ik probleemloos een storing/klacht op mijn nieuwe adres kan melden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen