Klacht Vodafone: geen service, geen communicatie, wel doorlopende incasso's zonder contract

jongj4769

Het contract met vodafone dat vorig jaar augustus afliep is na die datum meermaals opgezegd. de laatste keer was op 23 april waarbij (godzijdank) een bevestiging per mail is verstuurd door Vodafone.
Helaas loopt de incasso door, contact met de "klantenservice" is onbevredigend: vage antwoorden, ontwijkende antwoorden en NOOIT een schriftelijke bevestiging van hetgeen afgesproken wordt.
Op 24 juli hebben we een aangetekende brief verstuurd, op 2 september een 2e, waarin verzocht wordt om binnen 2 weken de opzegging van het contract, het stoppen van de incasso en het terugstorten van het teveel betaalde te bevestigen.
Vodafone reageert niet...

Een brief van Vodafone met eerst excuses voor de schandalig slechte service en bevestiging van de opzegging van het contract, het stoppen van de incasso en het terugstorten van het teveel betaalde

Ook een klacht indienen over Vodafone?