Klacht Vodafone: geen service, geen communicatie, wel doorlopende incasso's zonder contract

Klachtnummer
# 187091
Gebruiker
jongj4769
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het contract met vodafone dat vorig jaar augustus afliep is na die datum meermaals opgezegd. de laatste keer was op 23 april waarbij (godzijdank) een bevestiging per mail is verstuurd door Vodafone.
Helaas loopt de incasso door, contact met de "klantenservice" is onbevredigend: vage antwoorden, ontwijkende antwoorden en NOOIT een schriftelijke bevestiging van hetgeen afgesproken wordt.
Op 24 juli hebben we een aangetekende brief verstuurd, op 2 september een 2e, waarin verzocht wordt om binnen 2 weken de opzegging van het contract, het stoppen van de incasso en het terugstorten van het teveel betaalde te bevestigen.
Vodafone reageert niet...

De oplossing

Een brief van Vodafone met eerst excuses voor de schandalig slechte service en bevestiging van de opzegging van het contract, het stoppen van de incasso en het terugstorten van het teveel betaalde

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen