Klacht Vodafone: geen service tijdens mijn cruise

Klachtnummer
# 106867
Gebruiker
Ik
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Tijdens mijn cruise dit en ook vorig jaar had ik geen service op mijn mobiel. Ik heb nu een Iphone 6 en vorig jaar nog de Iphone 5. Klacht bleef hetzelfde. Mijn Iphone 5 van vorig werd nu gebruikt door mijn vriend, die wel service had op die telefoon, met ook een Vodafone abonnement. In de winkel van Vodafone kunnen ze niets doen( mijn mobiel was goed ingesteld), wel vroegen ze mij om een volgende cruise een andere telefoon te gebruiken, want aan hun sim kaart kan het niet liggen. Ik heb een abonnement met onbeperkt internet en bellen bij Vodafone, maar als ik geen service heb???? Het voelt niet goed dat ik 3 jaar moet cruisen om er achter te komen waar de fout zit, en zal het na 3 jaar wel duidelijk zijn? Of moet ik het jaar daarop weer een andere mobiel proberen? Ik wil gewoon net als ieder ander bereikbaar kunnen zijn, dat lijkt mij toch wel erg redelijk?

Gewenste oplossing

Graag zou ik compensatie willen, geen abonnement kosten over 3 weken dit jaar en ook 3 weken over vorig jaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen