Klacht Vodafone: Geen tv, slechte internetverbinding

anja

enkele maanden geleden kwam er een klein legertje van Vodafonemedewerkers naarhet Javaeiland in Amsterdam. Zij belden bij de mensen aan en haalden zo nieuwe klanten binnen voor het glasvezelnetwerk. Ik was één van die mensen. Ik woon in een moderne flat, en ben in het bezit van de nieuwste Apple computers, een pc en een B& O televisie. Aan die apparatuur zal het niet liggen. Wat blijkt? Na het vertrek van de monteur heb ik geen ontvangst. Ik kan geen tv kijken en de internetverbinding is slechter dan die ik had, van KPN. Terwijl het hier om een vooruitgang zou moeten gaan.

Na meerdere gesprekken met de 'technische diens'van Vodafone (uitzendkrachten met een a-viertje voor zich?), was dit probleem nog niet verholpen. Na lang aandringen zou er een monteur van Gideon langskomen. Deze monteur kijkt wat om zich heen en zegt dan dat de enige oplossing om wel tv te kunnen kijken en weer internet te hebben, is dat ik door de hele woning en jawel: op eigen kosten.

Ik zou tenminste mijn abonnement per direct, zonder extra kosten, op willen kunnen zeggen in plaats van nog meer extra kosten te moeten maken voor een twijfelachtig product.

Het zou me ook niet onredelijk lijken wanneer ik mijn abonnementsgeld over de periode dat het niet heeft gewerkt terugkrijg. Het heeft mij intussen allemaal aardig wat ergernis en tijd gekost.

Ook een klacht indienen over Vodafone?