Klacht Vodafone: Geen uitzondering willen maken

Klachtnummer
# 301620
Gebruiker
Ketel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ruim 10 maanden geleden is mijn oude gsm nummer beëindigd vanwege omstandigen van mijn werkgever. Ik ben vergeten om mijn nieuwe gsm nummer aan te passen in het Snapchat account van mijn dochter. Mijn dochter heeft haar Snapchat account aan dit nummer gekoppeld en heeft geen toegang meer omdat het gsm nummer geen sms berichten meer kan ontvangen. Het gsm nummer is nog beschikbaar.

De oplossing

Het gsm nummer weer aansluiten zodat mijn dochter weer gebruik kan maken van haar Snapchat account. Over de kosten ben ik graag bereid over te spreken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen