Klacht Vodafone: Geen vooruitgang in het verhelpen van een technische fout/ aanpassen van een foutieve einddatum

Klachtnummer
# 364845
Gebruiker
Phoenix
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Probeer al 6 weken van mijn abonnement af te komen maar door een foutieve einddatum bij de technische afdeling kan de nieuwe provider geen nummerbehoud aanvragen. In totaal al 5x telefonisch contact gehad en 3x chatcontact, iedereen is zeer vriendelijk en welwillend maar er is tnt geen vooruitgang. Ondertussen is er binnen Vodafone een case van gemaakt maar ook daar zit geen vooruitgang in.

De oplossing

Einddatum aanpassen zodat nummerbehoud door een andere provider wordt goedgekeurd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen