Klacht Vodafone: geld afschrijven zonder dat wij gebruik maken van vodafone

Klachtnummer
# 31328
Gebruiker
rolinda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gewoon faktuur afschrijven terwijl ik geen gebruik maak van vodafone en als je belt ..ja mevrouw dr is inderdaad wat mis gegaan ..t vinkje is niet aangeklikt in de computer en had wel moeten gebeuren.....maar wel 2 maand betalen en niks geen services krijgen van vodafone...ik eis mn geld geld terug.................

De oplossing

mn geld terug........................................................en anders opzegging abonement....

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen