Klacht Vodafone: Geld niet terug

Klachtnummer
# 173413
Gebruiker
BB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 16 maart heb ik een artikel online besteld en op 25 maart via de winkel retour gedaan. Inmiddels heb ik nog steeds het geld twv 29,99 euro helaas nog steeds niet ontvangen! Dit speelt al enige tijdje af en ik heb diverse keren met Vodafone medewerkers te woord gestaan die mijn niet konden helpen. Ik ben hier al een tijdje mee bezig en ben het zat!
Ik heb al een lopende zaak sinds eind maart en heb tot op heden nog steeds niet m'n geld terug. Klacht ingediend wordt geen gehoor aangegeven. Diverse mails gestuurd naaraccessoires.vodafone@mconomy.nl
[verwijderd door moderator]@Vodafone.com
vodafonenl_help2@mailgb.custhelp.com

case# :160510-000377

Ik hoor graag van u, want dit is voor een multinational als Vodafone diep maar dan echt diep beschamend. Zo zie je maar weer dat de consument maar weer de dupe is!

De oplossing

GELD TERUG!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen