Klacht Vodafone: Geld van rekening gehaald zonder akkoord

Klachtnummer
# 163517
Gebruiker
625,00 euro te veel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 2014 is mijn moeder gebeld door Vodafone met een nieuwe aanbieding. Een verlenging van haar abonnement in combinatie met een telefoon. Hierin is niet gesproken over een bij betaling van haar telefoon. Op 17-12-2014 kreeg zij een email bevestiging van de verlenging van haar abonnement in deze email zijn geen kosten genoemd mbt een telefoon. Mijn moeder heeft haar telefoon ontvangen, zonder daarbij een factuur te hebben gekregen. Op 02-02-2015 is er 625,00 euro van haar rekening afgeschreven waar zij helaas pas net achter is gekomen. Mijn moeder heeft een abonnement Vodafone Essential Red E twv 59,00 euro per maand. Hierbij betaald zij 15 per maand voor haar telefoon. Wij krijgen nu van jullie te horen dat het bedrag van 625,00 euro voor een telefoon is geweest en wij hier niet meer op terug mogen komen omdat in jullie algemene voorwaarden staat dat dit binnen 2 maanden had moeten gebeuren. Er is zowel telefonisch als schriftelijk nooit over 625,00 euro voor een telefoon gesproken.

De oplossing

Wij zouden het heel erg op prijs stellen als jullie je fout willen erkennen, en mijn moeder haar 625,00 euro terug willen geven.

Dank alvast.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen