Klacht Vodafone: geld wordt niet teruggestort

Klachtnummer
# 133988
Gebruiker
Louis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind juni kreeg ik een nieuwe gsm, voor de oude zou ik € 53 krijgen. Vanwege een fout in het systeem kon dat bedrag niet naar mijn ING rekening worden overgemaakt. Na wat mailtjes verzocht met mij een andere rekening op te geven. Ik gaf toen een internetspaarrekening op, maar die accepteert alleen mijn ING tegenrekening. Het bedrag werd door Vodafone gestort en meteen teruggestort. Afschrift daarvan aan Vodafone gemaild. Ik mocht van familie een Rabo rekening lenen. Na veel telefoontjes heb ik nog altijd geen geld ontvangen

De oplossing

Zo snel mogelijk bijschrijving van de €53 waarop ik recht heb

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen