Klacht Vodafone: Gemiddeld 25 mb voor de prijs van 100 mb

Klachtnummer
# 160490
Gebruiker
Marrianne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Traag internet gisteren maar eens de internet snelheid getest omdat ik met mijn WiFi verbinding amper pagina s kan laden het resultaat variërend van 3 mb tot 22 mb via de WiFi via de kabel maximaal 55 mb ook gigantische schommelingen in de snelheid aan gezien ik dit probleem ook had toen ik bij telfort zat met internet meld ik het ook direct hier omdat ik niet graag van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Bij het onderzoek van telfort is de complete check gedaan ook door gidion en de bekabeling buiten.
Het minste wat je verwacht met 100 mb is 50 mb via de WiFi en 75 mb via de kabel
Een WiFi versterker geeft hooguit 10 mb extra dan zal ik variëren tussen de 13 en 33 mb
In het weekend en in de avonduren heeft het helemaal geen zin om op internet te gaan je komt er niet door heen
Kanalen van de WiFi ook al veranderd maar geen verbetering graag een gepaste oplossing hiervoor

De oplossing

Minimale snelheid van 75 mb via de kabel en 50 mb via de WiFi

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen