Klacht Vodafone: geschil over leentoestel

Klachtnummer
# 65272
Gebruiker
Lucky
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hier volgt een GIGa ingekort verhaal,omdat het er niet allemaal op past.
Na 1 jaar en 9 maanden ellende te hebben gehad met het toestel incl. abonnement van 2 jaar. In Juni 2013 heeft (op aanraden van vodafone, leentoestel contract)een bode het toestel gehaald en een week later weer teruggebracht. Een half jaar later kregen we een rekening van 180 euro omdat er een grote barst in het scherm(leentoestel) zit. Het toestel is hier 100% zeker schadevrij opgehaald en elke blinde had deze barst moeten zien. Nu heeft een medewerkster van dynalogics (suraya) verteld dat dat een fout was omdat hij na ons nog bij 2 andere mensen geweest is. Nu zit ik er tussenin, want vodafone stuurt mij naar dynafix en die stuurt mij naar dynalogics en die weer naar vodafone . Iedereen doet begripvol en zal het even voor me oplossen, maar er gebeurd niets, inmiddels sta ik op de zwarte lijst en moet ik 180 euro voor de schade van een ander betalen om het probleem opgelost te krijgen. HELP!!

De oplossing

We willen van de zwarte lijst af en dat de rekening geseponeerd wordt,
(na alle ellende zou je er bijna nog een retour rekening voor willen eisen )

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen