Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vodafone: Gesjoemel met MB verbruik?
Details
De klacht
Gisteren, op 27-8-2013, heb ik een samsung Galaxy S III 4 G gekocht in de winkel.Direct geactiveerd. Abonnement van 200 MB.( sms en bellen).
Gisterenmiddag 3 berichtjes op Facebook geplaatst. Verder niets gedaan, m.u.v. wat foto's maken maar dat is geen internet verkeer.
Ongeveer 12 uur later, blijkt dat ik in 12 uur tijd, 42,74 MB zou hebben verbruikt volgens Vodafone klantenservice. Dit lijkt mij zeer buitensporig, aangezien ik verder ook geen spelletjes enzo heb gedaan. Nu is alles al op qua MB verbruik. Toen ik vroeg naar de technische afdeling, werd er ineens een MB aanbod gedaan, maar dat kostte dan 2,50 extra, maar ze wilde dit dan zogenaamd schenken, maar dat heb ik geweigerd, aangezien ik vermoed dat er wordt gesjoemeld met het verbruik. Hoe kan je als consument je hiertegen beschermen? Nu heb ik niets meer over, en ik heb pas 1 dag deze telefoon! Ik zou nog worden doorverbonden, maar helaas na 12 minuten wachten heb opgehangen. Slechte service!!!
De oplossing
1.) inzicht in het verbruik ( Vodafone registreert dit, maar dit kan gewoon niet kloppen,technisch gezien).
2. Een compensatie voor evt fout in de registratie
3. Het toestel maar na laten kijken in de winkel van aankoop.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.