Klacht Vodafone: Gewelddadig uit de winkel gezet

Klachtnummer
# 686698
Gebruiker
Gebruiker1598863135
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Klacht 1: vodafone is onbereikbaar voor klachten. Toen ik uiteindelijk iemand aan de telefoon kreeg, werd mij toegezegd dat ik een contact e-mailadres zou krijgen.
Ik kreeg een email, maar die verwees me naar degeschillencommissie.nl.
Ik heb geen geschil met vodafone. Ik wil een klacht indienen.
Klacht 2:
Klacht tegen 2 medewerkers

De ondergetekende: Mr. Arthur Oster
Te dezer zake domicilie kiezende in Amstelveen, Westelijk Halfrond 467
Telefoon: 0627923509

Verklaart het volgende:

Op 28 augustus 2023 was ik aan de beurt om geholpen te worden bij Vodafone Amstelveen. Een slanke brildragende donkerharige dame met krullen stond mij te woord:
1. Ik ben (op aanraden van mijn vrouw) een nieuwe klant (abonnement) en kan niet inloggen op mijn vodafone account. Ik heb dit de afgelopen weken een paar keer geprobeerd maar het lukte mij de afgelopen weken niet.
De dame vroeg mij of ik wel registreerd was. Ik antwoordde dat dat waarschijnlijk wel het geval was maar dat ik dat niet zeker wist. De dame vroeg om mijn ID en keek in haar computer. Volgens haar was ik niet geregistreerd en dat moest ik eerst doen.
2. Mijn tweede vraag was of zij mij kon helpen met het harder zetten van het geluid op mijn iPhone SE (2nd). Ik moet mijn telefoon op luidspreker zetten om te kunnen telefoneren. Nee, dat kon ze niet. OK.

“Kan ik dan hier in de zaak telefoon even registreren en nogmaals proberen in te loggen? En bent u dan beschikbaar als het weer niet lukt?”
Ze antwoordde bevestigend. Ik ging apart zitten en zij ging naar achteren.
Het lukte mij niet om in te loggen, maar ik denk dat ik wel geregistreerd was.
Dus ging ik terug, maar de dame was gevlogen. Ik moest ongeveer 20 minuten wachten voor ze weer te voorschijn kwam.
Ik verzocht dame om mij te helpen met het inloggen. Zuchtend deed ze een poging en vertelde me dat ik Vodafone moest bellen. (Dat had ik al eerder gedaan, maar de telefonische klantenservice had mij toen verteld dat ik naar een Vodafone winkel moest gaan). “Ik hoop dat ik u hiermee geholpen heb”. Ik antwoordde dat ze me helemaal niet had geholpen en dat ik ontevreden was over de service en dit resultaat. Daarop gooide ze m’n telefoon over haar bureautje weg.
Ik heb haar daarop haar naam gevraagd, die ze mij niet wilde geven. “Waarom wilt u mijn naam weten” “ om een klacht in te dienen tegen jou. Ze liep weg. Manager, een zekere Mano, kwam bliksemsnel tussenbeide, draaide mijn hand om en om m’n iPhone niet te beschadigen

Gewenste oplossing

liet ik de telefoon los.
“U heeft niet het recht om foto’s van mensen in deze winkel te maken!”
Hij greep mij ruw beet en duwde mij hardhandig de winkel uit. “U blijft daar en ik kom zo naar u toe als ik met deze klant klaar ben.”
Na 10 minuten kwam hij met mijn telefoon terug.
Ik zei tegen hem: “Ik ben van plan een klacht in te dienen, maar als we een en ander even rustig kunnen uitpraten, dan zal ik overwegen dat niet te doen.”
Hij wilde kennelijk een en ander niet in der minne oplossen en zei: ”Laat zien dat er geen foto van haar op staat”.
Ik heb dat laten zien en kreeg daarop m’n telefoon terug.
Ik heb hem tot slot om zijn naam gevraagd (Mano) en ben vertrokken.

Bij deze dien ik een klacht in tegen bovenbedoelde dame en tegen manager Mano.

Hoogachtend,

Arthur V Oster

Volledige naam:
Arthur Oster

Telefoonnummer:
0627925708

E-mailadres:
Arthuroster2@gmail.com

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen