Klacht Vodafone: goeie afspraken met Vodafone dat het goed komt

Klachtnummer
# 263055
Gebruiker
lampie1969
Datum
0 reacties

Details

De klacht

hallo
ik heb een klacht over Vodafone
er was afgesproken met hun dat mijn man had
een abonnement bij hun dat het van af 18 februari 2017
gestopt zou zijn maar april dit jaar en deze maand mei 2017
was er ineens weer 25 euro e af Gehaald en een paar dagen geleden
weer 16 euro terwijl mijn man er geen gebruik van maak dat heeft mijn man ook door gegeven via tel en nog is het niet duidelijk bij hen lijkt het
daar wordt je toch moe van tenminste wij wel
en meerdere mensen van ons denk ik wel
en anders moeten we hun maar morgen weer bellen
ik hoop dat het goed komt dan moeten ze die bedragen maar weer terug betalen dat lijkt mijn ook het beste
GRTN Fam Verbiezen

De oplossing

eventueel terug betaling en excuus daar over

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen