Klacht Vodafone: Het duurt nu al 2,5 weken om een sim wissel uit te voeren

Klachtnummer
# 107326
Gebruiker
Manda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zo ongeveer 2 en een halve week geleden is mijn abonnement in de Ritel winkel bij Vodafone verlengd dit ging met horten en stoten want er was storing bij Vodafone. maar na toch zeker 1,5 weken lukte dit eindelijk. Daarna moest ik een paar dagen wachten tot de order verwerkt was om een sim wissel uit te kunnen doen. ondertussen zijn we 2,5 week verder en ben ik herhaaldelijk bij de Ritel langs geweest met de vraag of een sim wissel mogelijk was. Ritel heeft keer op keer mij netjes geholpen en pogingen ondernomen om dit voor ij voor elkaar te krijgen maar helaas Ritel komt niet verder.
Nu vond ik het toch wel lang duren en heb Vodafone zelf gebeld . met de vraag hoe het toch kan dat een order verwerking zo lang moet duren. Volgen de meneer van de klanten service was dat niet aan hun maar, lag het probleem bij Ritel.
Ritel heeft naar mijn mening er alles aan gedaan om dit op te lossen .
Als je dus niet direct bij Vodafone afsluit tel je niet als klant?

De oplossing

ik wil graag mijn nieuwe tel. in gebruik nemen. Dit is mogelijk na een sim wissel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen