Klacht Vodafone: Het duurt nu al 2,5 weken om een sim wissel uit te voeren

Manda

Zo ongeveer 2 en een halve week geleden is mijn abonnement in de Ritel winkel bij Vodafone verlengd dit ging met horten en stoten want er was storing bij Vodafone. maar na toch zeker 1,5 weken lukte dit eindelijk. Daarna moest ik een paar dagen wachten tot de order verwerkt was om een sim wissel uit te kunnen doen. ondertussen zijn we 2,5 week verder en ben ik herhaaldelijk bij de Ritel langs geweest met de vraag of een sim wissel mogelijk was. Ritel heeft keer op keer mij netjes geholpen en pogingen ondernomen om dit voor ij voor elkaar te krijgen maar helaas Ritel komt niet verder.
Nu vond ik het toch wel lang duren en heb Vodafone zelf gebeld . met de vraag hoe het toch kan dat een order verwerking zo lang moet duren. Volgen de meneer van de klanten service was dat niet aan hun maar, lag het probleem bij Ritel.
Ritel heeft naar mijn mening er alles aan gedaan om dit op te lossen .
Als je dus niet direct bij Vodafone afsluit tel je niet als klant?

ik wil graag mijn nieuwe tel. in gebruik nemen. Dit is mogelijk na een sim wissel

Ook een klacht indienen over Vodafone?