Klacht Vodafone: Het teveel betaald geld terug

Thilda Valstar

Beste consumentenbond,

Heel graag uw hulp bij het volgende. Ik ben al 6 maanden problemen met Vodafone Zakelijk. Ik wilde graag in juli vorig jaar internet bij mijn abonnement, dat kon. (zie chat) Ik zou dan overstappen op een Scherp L abonnement van € 14 euro. Na de eerst volgende factuur kreeg ik een rekening van € 53,53. Hadden ze mij een nieuw abonnement gegeven, met nieuw nummer!! Maar mijn originele abonnement liep ook nog steeds door. Oeps foutje, drie keer bellen! Wordt geregeld hoor!. Nu ben ik wel van dan andere nummer af maar blijf ik veel te hoge rekeningen betalen van rond de 27, 28 euro. Na vele telefoontjes en mailtjes krijg ik het niet voor elkaar om het teveel betaalde bedrag terug te krijgen. Deze maand kreeg ik een rekening van € 20,03 maar werd er meer van € 25 euro afgeschreven.

Kunt u me daar AUB mee helpen? Met vriendelijke groet, Thilda Valstar Lidnummer 15068447

Graag al het teveel betaalde terugstorten.

Ook een klacht indienen over Vodafone?