Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vodafone: hoge rekening buitenland, onduidelijke communicatie, niet nakomen afspraken
Details
Klacht
In april heb ik een hoge rekening gekregen door bellen in het buitenland: 1097.55 euro. Ik heb met Vodafone hierover contact gehad en zij zeiden me dat het deels hun fout was en dat ik maar 100 euro moest betalen. Omdat ze mij pas een bericht hadden gestuurd dat ik over 100 euro kosten had, terwijl in werkelijkheid de kosten al boven de 900 euro waren. Bovendien had ik steeds problemen met het instellen van hun buitenlandbundel: ik kreeg vaak bericht dat sms-jes niet verwerkt konden worden. Bovendien had ik twee weken van april geen dataverkeer door een foutieve blokkering bij vodafone. Op 1 juni heeft Vodafone het geld afgeschreven: 1097,55 euro ipv de afgesproken 100 euro. Toen ik belde voor info, werd mij meegedeeld dat maar een deel van het geld zou teruggestort worden, dat ik 240 euro moest betalen ipv 100, en dat de meer dan vijf medewerkers die dat toegezegd hadden, daar geen recht toe hadden. Waarom 240 was onduidelijk. Het is nu 12 juni en nog geen geld teruggestort.Gewenste oplossing
Ik wil dat het geld volledig terug gestort wordt op mijn rekening.Ik heb gedurende 2 weken in april niet de service gehad waar ik recht op had (dataverkeer), het bedrijf is onduidelijk in zijn communicatie, zowel op sms als in de app, geeft te laat info, en komt zijn afspraken niet na. Ik heb uren tijd verloren met brieven en telefoontjes naar Vodafone, en dat in de eerste maand als klant (sinds 1 april 2016) .
Ik wil ook mijn contract opzeggen voor de minimum-periode: tegen 1 september 2016.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.