Klacht Vodafone: hoge rekening Door niet doorgevoerde wijziging abonnement

Klachtnummer
# 140125
Gebruiker
terhorstje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb red essentieel abonnement en hen al in oktober gebeld en telefonisch onbeperkt bellen aangevraagd. De rekening is nu ruim 67 euro buiten bundel omdat de wijziging niet doorgevoerd is. Ook al eerder meerdere malen gebeld met Vodafone maar mocht helaas niet baten!!

De oplossing

Per november onbeperkt bellen en geld terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen