Klacht Vodafone: HOGE REKENING INTERNETGEBRUIK

Klachtnummer
# 110773
Gebruiker
ajax1956
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg steeds hoge nota's te betalen. Ik heb 2 GB maar ga daar steeds overheen. Ik ben in de winkels van Vodafone geweest, maar het helpt niet. Vodafone is Telefonisch niet te bereiken overdag. Dus ik wil nu per direct teruggebeld worden door een LEIDINGGEVENDE van de afdeling abonementen opzeggen.
Ik wil nl na 25 JAAR PER DIRECT MIJN ABONNEMENT OPZEGGEN.
Ik ben er een beetje klaar mee, en heb het gevoel opgelicht te worden.

De oplossing

Ik wil met een capabel iemand overleg over mijn maandelijkse nota's die automatisch afgeschreven worden. En als er geen bevredigende oplossing komt dan wil ik per direct na 25 JAAQR mijn abonnement opzeggen. Ik voel mij inmiddels een SOORT SPONSORvan Vodafone. Nooit krijg je de verantwoordelijk te pakken. het is telefonisch altijd te druk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen