Klacht Vodafone: Hoogverbruik

Anjali

Ik heb een SMS ontvangen om contact op te nemen ivm het voorkomen van een blokkade uit voorzorg. Ik heb contact opgenomen na 12 uur en aangegeven dat ik ben geblokkeerd. De SMS duidt letterlijk op voorzorg. Die voorzorg is niet voor mij maar voor hun. Ik heb kosten buiten mijn bundel gemaakt en zij vragen mij een zogenaamde voorschot. Wat zij vragen is gewoon om meteen twee facturen te betalen, dat is geen voorschot en geen voorzorg. Ik ben met 1 factuur nu 4 dagen te laat. De kosten buiten mijn bundel heb ik betaald met een ideal link die ik heb ontvangen van Vodafone. Nu word mij vertelt dat de al vervallen factuur ook een reden is van de blokkade. Serieus om 4 dagen blijf in nu geblokkeerd terwijl de twijfel er toch niet meer zou moeten zijn dat er betaald word. Ik heb nu kosten voldaan die nog niet eens op een factuur waren opgemaakt. Ik kan niet bellen of internetten, maar het ergste is dat ik niet gebeld kan worden. In zo'n tijd... En dan wel #stayconnected. Ja ja Vodafone. Prachtige service uit voorzorg.

Mijn blokkade op z'n minst eenzijdig opheffen. Er is ook geen reden om te twijfelen of er wel betaald gaat worden. Zij ontvangen iedere maand gewoon mijn betalingen.

Ook een klacht indienen over Vodafone?