Klacht Vodafone: Ik ben verkeerd voorgelicht en heb daardoor een verkeerd abonnement. (dwaling!)

Klachtnummer
# 546585
Gebruiker
J.A. Fluit
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In mei 2021 heb ik Vodafone gebeld voor informatie over een nieuw abonnement met een Samsung S21 en 5G.
Samen met de medewerker heb ik gekeken naar de verschillen tussen T-Mobile waar ik op dat moment een abonnement had en Vodafone.
We hebben de verschillen bekeken tussen Vodafone en T-Mobile op basis van 5G.
Samen kwamen we tot de conclusie dat ik het beste kon overstappen naar Vodafone, te meer omdat ik ook een Ziggo abonnement heb.
Bij het gebruik van de telefoon bij het abonnement van Vodafone sinds 7 juni 2021 heb ik geen 5G.
Gisteren ben ik naar de Vodafone winkel in Alexandrium geweest omdat de geluidskwaliteit in de auto erg slecht. Ik kreeg te horen dat het waarschijnlijk aan de simkaart ligt. Ik heb een nieuwe simkaart gekregen en geïnstalleerd. Tevens maakte ik de opmerking dat ik geen 5G heb. De medewerker vertelde mij dat dit niet in mijn abonnement zit??????
Ik voel mij nu erg in de maling genomen en het is niet vreemd dat ik nu “goedkoper” uit ben. Ik maak nu gewoon gebruik van het 4G netwerk. En natuurlijk is T-Mobile dan duurder omdat er vergeleken is met 5G.
Ik zie graag een aanpassing van mijn abonnement naar 5G met hetzelfde maandbedrag, indien daar niet aan voldaan kan worden wil ik de overeenkomst beëindigen.

De oplossing

Voor de huidige prijs van het abonnement wil ik 5G krijgen.
Want op deze manier is het ook vergeleken met het abonnement van T-Mobile

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen