Klacht Vodafone: Ik betaal voor Premium sms ATP niet voor aangemeld!!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 465791
Gebruiker
Nachtmerriescenario # 2020
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De klacht
Ook wij krijgen rekeningen extra met de vermelding Premium sms A2P. Dit geen dienst waarvoor wij ons aangemeld hebben. Ik kan het ook niet deblokkeren of iets dergelijks. Ik wil graag mijn geld terug. Het is nu al 5 maanden aan de gang, Heb enorme rekeningen. Vodafoon doet net alsof ze het niet snappen.

De oplossing

Wil graag dat ze deze hack op mijn telefoonnummer blokkeren en wil graag mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nachtmerriescenario # 2020
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks van Vodafoon gehoord. Helaas
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen