Klacht Vodafone: Ik betaal zonder concrete rede meer dan dat mij is verteld in de winkel.

GijsManhave

Na het te veel betalen voor mijn abonnement (lees €1200) is mijn abonnement gemuteerd naar een volledig Europees abonnement voor 'slecht' €37,85 p/m werd mij verteld. Om te veranderen naar dit abonnement heb ik mijn toestel moeten afbetalen €83. Dit zou automatisch bij de eerst volgende rekening van Februari inbegrepen zijn.

€37,85+€83= €120,85

Je zou denken, probleem opgelost.

De rekening van Februari bedraagt €276,60. Na veel bellen en geen reactie krijgen ben ik er klaar mee. Zeker nu ik de rekening van Maart ook al gekregen heb: €116,72. In de specificatie van deze rekening staat: €88,72 maandelijkse kosten en €28,00 gebruik buiten bundel. Ik gebruik niks buiten mijn bundel van ik gebruik mijn bundel nooit helemaal op. Waar komen deze kosten vandaan?

Ik wil graag duidelijk contact met Vodafone en de garantie dat dit in de toekomst niet meer gaat gebeuren. En als het even kan de ruim €400 die ik teveel betaald heb in 2017 terug krijgen.

Ook een klacht indienen over Vodafone?