Klacht Vodafone: Ik betaal zonder concrete rede meer dan dat mij is verteld in de winkel.

Klachtnummer
# 257322
Gebruiker
GijsManhave
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Na het te veel betalen voor mijn abonnement (lees €1200) is mijn abonnement gemuteerd naar een volledig Europees abonnement voor 'slecht' €37,85 p/m werd mij verteld. Om te veranderen naar dit abonnement heb ik mijn toestel moeten afbetalen €83. Dit zou automatisch bij de eerst volgende rekening van Februari inbegrepen zijn.

€37,85+€83= €120,85

Je zou denken, probleem opgelost.

De rekening van Februari bedraagt €276,60. Na veel bellen en geen reactie krijgen ben ik er klaar mee. Zeker nu ik de rekening van Maart ook al gekregen heb: €116,72. In de specificatie van deze rekening staat: €88,72 maandelijkse kosten en €28,00 gebruik buiten bundel. Ik gebruik niks buiten mijn bundel van ik gebruik mijn bundel nooit helemaal op. Waar komen deze kosten vandaan?

De oplossing

Ik wil graag duidelijk contact met Vodafone en de garantie dat dit in de toekomst niet meer gaat gebeuren. En als het even kan de ruim €400 die ik teveel betaald heb in 2017 terug krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen