Klacht Vodafone: Ik heb een abonnement gekocht dat niet op de termijn zoals beloofd kan worden geleverd

ferry

Wij hebben in juni 2015 een abonnement aangevraagd in een winkel op de dam. Daar is toen direct gecontroleerd of er glasvezel aanwezig was en dit was get geval. Nu zitten wij al maanden te wachten en heb ik besloten contact op te nemen om het abonnement op te zeggen om bij een collega een alternatief af te sluiten. Ik heb gesproken met de heer Jeremay Pieters. Hij vertelde mij dat opzeggen € 300 koste en dat ik de algemene voorwaarden goed had moeten lezen. Hij had geen idee hoe lang het ging duren en dit kon tot 18 maanden duren, de reden was dat er blijkbaar nog GEEN glasvezel ligt. Als ik meer wilde weten moest ik zelf aan de slag gaan om uit te zoeken wanneer door reggefiber geregeld gaat worden.

Ik vind dit een uitermate teleurstellende manier van omgang met klanten omdat wij in de winkel niet goed zijn voorgelicht. Nu een product hebben gekocht dat niet geleverd kan worden en waarbij er kosten in rekening worden gebracht als ik wil annuleren.

kosteloos opzeggen of snel leveren

Ook een klacht indienen over Vodafone?