Klacht Vodafone: Ik heb zeer slecht, en vaak geen ontvangst mobiele telefonie, en geen 4G of 3G zoals beloofd

Klachtnummer
# 104110
Gebruiker
R.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb via de online winkel GSMeasy een Vodafone Essential abonnement afgesloten incl. een Samsung S4 telefoon. De telefoon heb ik op 30-01- 2015 ontvangen. Over het toestel heb ik geen klachten. Mijn oude Telfort abonnement is overgegaan naar Vodafone op 3-3-2015, ik was toen op vakantie in Afrika. Bij thuiskomst 11-03- 2015 is mij gebleken dat het ontvangst nogal te wensen overlaat. Ik heb vervolgens meerdere malen gebeld om mijn klachten te uiten en om een oplossing te verkrijgen met GSM easy en Vodafone. Ze verwijzen naar elkaar om dit probleem op te lossen. Volgens GSMeasy was er sprake van een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst telefoon. ik heb echter geen klachten over de telefoon maar over het Vodafone abonnement die op 3 maart is ingegaan... Vodafone heeft een registratie gemaakt dat ik binnen 14 dagen heb aangegeven de koop te willen ontbinden, hiervoor moest ik bij GSMeasy zijn. Op 27-03 Telefoon incl opzegbrief naar GSMeasy Kreeg deze weer retour... Oplossing?!

De oplossing

Aangezien ik een zeer slecht bereik heb met mijn Vodafone abonnement wil ik het abonnement graag ontbinden. De teveel betaalde premie wil ik retour ontvangen.
Ondanks het ongemak hoef ik geen compensatie. (Het ongemak dat mijn (vooral) zakelijke relaties mijn zeer slecht konden bereiken gedurende nu alweer een maand).
NB: Het telefoontoestel is prima, maar maakt deel uit van de aankoopdeal en mag ook retour (hoeft niet).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen