Klacht Vodafone: Ik wacht al ruim 3 maanden op 340 euro dat Vodafoon mij terug moet betalen

Ellen is het zat

Al sinds 29 jan 2018 is vodafone mij 340 euro verschuldigd. Ik had een iphone 6 gekocht maar moest die met een doa deffect retour zenden. Ik heb een bevestiging van deze retourzending ontvangen. Na meerdere keren bellen; eerst komden ze mijn retour niet vinden, daarna was de retour verwerkt maar om een vage reden was de betaalopdracht geannuleerd, daarna is er een case aangemaakt die later weer gesloten werd zonder verdere actie. 5 april een medewerker aan de lijn die mij beloofde dat ik het bedrag binnen 10 werkdagen op mijn rekening zou hebben en anders zou ze mij persoonlijk terugbellen. NIET natuurlijk. Vervolgend 29 april iemand gesproken en geeust dat een teamleider dit binnen 5 werkdagen in orde zou maken. Dit heb ik bevestigd gekregen via de email. Nu is het 7 mei en ik heb nog steeds geen GELD en ben helemaal klaar met VODAFOON.

Zo snel mogelijk mijn geld terug a 340 euro

Ook een klacht indienen over Vodafone?