Klacht Vodafone: ik word met smoesjes zoet gehouden. ik heb daar genoeg van

Klachtnummer
# 288037
Gebruiker
theus001
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik kocht op 24-10-2017 'n nieuwe smartphone bij 'n vodafone winkel.mijn oude KPN sim paste niet meer , dus kocht ik 'n nieuwe sim in de winkel,onder voorbehoud van nummer behoud. dit zou binnen 5 dagen geregeld kunnen zijn.
ik kreeg 2 sms berichten de eerste bevestigde mijn aanvraag en zou op 29-11-2017 ingaan . het 2e bericht kwam 21-12-2017 en zou op 2-01-2018 ingaan!!
ik heb nog steeds mijn oude nummer niet terug op 9-01-2018.wel wat onduidelijke email berichten, ik zou iets fout doen , of Kpn werkt niet mee??
Wat NU?????in de laatste email stond dat vodafone het wel vervelend vind., maar ja !!

De oplossing

ik wil gewoon mijn oude telefoonnummer terug! anders terugbetaling van beltegoed en aanschaf Sim kaart

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen