Klacht Vodafone: Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en weet als consument niet meer wat ik kan doen.

Klachtnummer
# 339037
Gebruiker
Robert
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 30-11-2018 j.l. heb ik van Vodafone een vervangende simkaart gekregen.
Het activeren van deze simkaart is tot op heden (18-12-2018) nog steeds niet gelukt.
Ik ben door de klantenservice al meerdere keren doorverwezen naar de winkel (waar ik inmiddels al 4 keer naar toe ben geweest), om vervolgens weer naar huis te worden gestuurd met lege handen. Er wordt telkens verteld dat ik nog heel even geduld moet hebben.

Er zou namelijk een 'technische fout zijn' waardoor mijn simkaart niet geactiveerd kan worden.

Als ik op de site een 'case' aanmaak wordt deze gewoonweg gesloten zonder er reactie op te krijgen. Pas bij mijn laatste case krege ik te horen dat ik weer geduld moet hebben.

Inmiddels bijna 3 weken verder weet ik oprecht niet meer wat ik kan doen. Ik ben telefonisch onbereikbaar wat mij talloze problemen oplevert.
Zo kan ik momenteel niet op mijn internetbankieren (tancode van ING gaat via SMS), mijn zorgverzekering kan ik niet wijzigen (digiD code via SMS) en heb ik mijn auto niet kunnen verkopen omdat ik onbereikbaar ben.
Ook tijdens mijn werk levert dit veel problemen op.

Bij Vodafone heb ik inmiddels meer dan 7 werkdagen geleden een klacht ingediend waar ik nog geen reactie op heb (er wordt beloofd 5 werkdagen maximaal)

Gewenste oplossing

Ik wil dat mijn simkaart geactiveerd wordt en een een compensatie voor de geleden schade.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen