Klacht Vodafone: IMEI code toestel is niet correct op Vodafone SMART II 860. incident 140325-000560

Verheij/Vriends

Begin 2013 Vodafone SMART II 860 gekocht voor dochter (verjaardagscadeau) Afspraak in winkel tlf instellen zodat geen internet gebruikt kan worden behalve WIFI thuis. Wordt geregeld, dus niet. Beltegoed is op. Terug naar de winkel! Geregeld. Weer beltegoed op. Bellen maar. Geregeld. Weer beltegoed op. De telefoon gaat in de hoek. Als het jaar om is bestellen we een SIMKAART bij SIMYO met nr.portering. Portering vind plaats op 14-3-2014. Echter SIMKAART werkt niet in het toestel. Sim moet unlocked worden. Lukt mij niet, winkel in Nijmegen lukt het ook niet. Er wordt een incident aangemaakt. Ook dit lukt niet. Ontvang een melding dat de IMEI-code niet correct is. Dit wordt nu opgevraagd bij Alcatel. Het blijft al weer een week stil. Ondertussen hebben wij een toestel dat al aardig wat verjaardagsgeld van onze dochter heeft gekocht en nu weer een nieuwe simkaart en nog steeds niet werkt. EEN HELE TELEURGESTELD KIND HEB IK NU!!!

Wij willen na een jaar zo langzamerhand een toestel dat werkt en wil ook een vergoeding voor gemaakte kosten.

Verheij/Vriends
    We hebben een ander toestel ontvangen, maar deze vonden wij niet vergelijkbaar met het andere toestel. Wel qua geld, maar niet als uiterlijk. Hiermee is het verjaardagscadeau van mijn dochter toch behoorlijk verpest.

Verheij/Vriends

Ook een klacht indienen over Vodafone?