Klacht Vodafone: in een keer groot bedrag afgeschreven door vodafone

willem

Opmerking : 14 dagen geleden word er in een keer 378.85 van mijn rekening afgeschreven ,ik gelijk contact gezocht met Vodafone en uitleg gevraagd ,ik heb 2 uur aan de telefoon gezeten twee keer door verbonden en ik kreeg te horen dat ik een contract had met Vodafone ,en dat klopt niet mijn contract liep af 1 augustus 2015 netjes opgezegd en over gegaan naar ziggo met nummer behoud
en mijn laatste rekening betaald jullie 2015
ik heb jaren een abonnement gehad bij Vodafone en ik wil wel met respect behandelt worden
gisteren weer gebeld met Vodafone en weer 2uur en 10 min aan de telefoon weer twee keer doorverbonden uitgelecht dat ik terug gebeld zou worden en dat dat niet gebeurde word na 2 uur en 10 min wachten de lijn in een keer verbroken en dat slaat alles
nogmaals ik heb geen contract bij Vodafone is beëindigt 1 augustus 2015 nooit geen nieuw contract getekend en ook nooit daar een brief over gehad

wat ik wil is een excuus en compensatie voor de uren die ik aan de telefoon heb gezeten
en wil van contract af die er niet is

Ook een klacht indienen over Vodafone?