Opgelost door Vodafone: In rekening gebrachte bedragen voor sms van info of servicenummer

Henri

Begin december 2015 e-mail ontvangen voor gratis dagkaarten ns i.v.m. vertragingen. men zou een sms bericht ontvangen ter bevestiging. Zodra bleek dat we niet op de website van NS zaten heb ik de verbinding verbroken en de e-mail en sms-bericht gewist.
De dagen erna ontving ik nog regelmatig sms-berichten, maar deze zijn door mij direct verwijderd. Later bleek dat volgens My Vodafone een bedrag van Euro 39,25 buiten te goed werd vermeld. Ik ben daarom direct naar de Vodafonewinkel Hooge Steenweg in den Bosch gegaan. Daar heeft men voor mij gekeken en geconstateerd, dat ik niet vast zat aan een abonnement. De kosten zijn in rekening gebracht wegens verstuurde sms berichten. Welke kon men niet nagaan. Ik ook niet want ik had alles direct gewist. Men heeft voor mij betaalde diensten uitgeschakeld, zodat ik geen last meer zou hebben. Op de rekening van januari 2016 wordt Euro 39,25 in rekening gebracht. Dit bedrag is door Vodafone door betaald aan de oplichters.

Terugdraaien betaling bedrijf van sms diensten en het aan mij in rekening gebrachte van Euro 39,- terug storten. Stuur de oplichters maar naar mij om een eventuele schuld op te eisen. Nu is Vodafone blijkbaar als tussenpersoon opgetreden en kan ik verder niets.

Henri
    24 maart 2016 e-mail ontvangen van Vodafone. De kosten zullen bij de eerstvolgende rekening worden verrekend.

Henri

Ook een klacht indienen over Vodafone?