Klacht Vodafone: Incasso probleem

Klachtnummer
# 140116
Gebruiker
MAUREEN
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 24 augustus is mijn abonnement opgezegd bij Vodafone. Ik heb netjes al mijn rekeningen betaald. De laatste was €1,11 die via IDEAL heb betaald. Daarna heeft Vodafone geprobeerd hetzelfde bedrag van mijn rekening af te schrijven. Op hun advies heb ik de automatische verzoek tot automatische incasso ingetrokken. Ik heb zelfs op 21 oktober hiervan een sms ontvangen. Het staat ook in hun systeem. Nu probeert Vodafone mij al voor de derde keer storneringskosten in rekening te brengen voor een bedrag van € 2,73 omdat ik op hun advies de incasso heb ingetrokken. Ik heb al twee keer met Rik en vorige week met Layson gesproken van de factuur afdeling. Vorige week is mij nog beloofd dat dit opgelost zou worden. Nu zie ik weer een verzoek voor die €2,73. Ik word hier zo moedeloos van.

De oplossing

Ik wil dat Vodafone nu eens ophoudt mij iedere maand een incassoverzoek te sturen voor iets wat ik ze niet schuldig ben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen