Klacht Vodafone: incasso via vodafone van derden

Klachtnummer
# 161984
Gebruiker
jvdw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Maandelijks heeft een extern bedrijf (sms dienst, vermoedelijk onbedoeld een keer op een knop gedrukt) via Vodafone geld geïncasseerd. Vodafone brengt de sms dienst in rekening zonder verificatie facturatie voor derden. Ook al is de sms niet gelezen, de kosten zijn (hoog) in rekening gebracht. Hoe kan Vodafone zonder toestemming incasseren voor derden. Gebeld met Vodafone, niet te bereiken, via chat afgekapt door een persoon, moest afmelden op een bepaalde site, payinfo.nl maar naar het geld kon ik fluiten. Afmelding via vage site als enige advies van Vodafone

De oplossing

Restitutie kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen