Klacht Vodafone: Installatie

Klachtnummer
# 176469
Gebruiker
I. ten Broeke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds begin deze maand overgestapt op Vodafone Thuis.
Bij eigen installatie werkte er niets, bleek ook nog dat er e.e.a. aan kabels door de kamer kwamen te liggen! (wordt niet over gecommuniceerd op de website!)
Installateur gebeld en die kwam netjes!Vd
Wat bleek, we hadden geen KPN signaal.
Dus monteur ging onverrichte zaken weg, wel moest er getekend worden.
KPN komt binnen 24 uur aansluiten!!!
Opnieuw installatie zelf geprobeerd, lukt niet.
Vandaag na 3 dagen tobben maar weer installatie monteur aangevraagd.
Krijgen we niet want er is voor getekend dat bij 1ste bezoek installatie is gedaan.
Succes ermee!

SCHANDALIG, zo wordt je prettig welkom geheten als klant!

Wat gaan jullie hieraan doen?

De oplossing

Graag opnieuw installatie monteur zodat wij tv kunnen kijken en onze mail kunnen lezen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen