Klacht Vodafone: Interne problemen worden schaamteloos op de klant afgewenteld

Klachtnummer
# 6246
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het begon met een medewerker die geen toestellen aan een verlenging had gekoppeld. Dit was op zich helemaal geen probleem, als het systeem er niet 1,5 week uit lag. Dan was de oorzaak namelijk eerder gevonden.
Toen eenmaal de oorzaak boven water was, bleek dat eerst de order teruggedraait moest worden. Een handeling die 2 werkdagen in beslag neemt. Ondertussen betaal je al wel voor het duurdere abonnement, want dat vergeet Vodafone niet.
Wat ze wel vergeten te zeggen is dat de afdeling die alles moet terugdraaien, een week achterloopt.
Het enige wat je hoort is: "We begrijpen u meneer, maar op dit moment kunnen we helaas niks voor u doen".

Kortom, de interne problemen van Vodafone worden zonder enige vorm van schaamte op de klant afgewenteld.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen