Klacht Vodafone: Internet & Televisie 2 weken na installatie werken nog steeds niet

Klachtnummer
# 79631
Gebruiker
Rogier
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25 september 2014 (2 weken na aangevraagde datum) komt Guideon namens Vodafone ons nieuwe internet en televisiepakket voor glasvezel installeren. Wij hadden hiervoor reeds 1 jaar een abonnement voor glasvezel via Telfort. Op de installatiedatum installeerd de Guideon medewerker alle zaken echter er is geen "licht" op de lijn ofwel Vodafone is vergeten aan KPN om ons adres te activeren. Als twee lampjes zouden gaan branden (fiber en WAN) dan is alles klaar voor gebruik. Wij bellen elke dag met Vodafone echter beloofde terugbelacties worden niet opgevolgd. Het Fiber lampje is na 1 week gaan branden en is inmiddels weer uit. Vodafone geeft aan er hard aan te werken? De technische dienst van Vodafone is er mee bezig echter geven zij KPN weer de schuld? Wij zitten momenteel 4 weken zonder televisie en internet en overwegen om Vodafone maar af te zeggen en een andere provider te kiezen die wel waar kan maken wat wordt belooft!

De oplossing

Voor dit weekend moet internet en televisie werken en wij verwachten een geste van Vodafone.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen