Klacht Vodafone: Internet blox buitenland €2,- voor 50mb

Meeke

Op vakantie had ik mijn internetblox van 2€ aangezet, hierbij staat duidelijk dat je alleen de dagen betaald dat je er daadwerkelijk gebruik van maakt. Nu kwam ik er achter dat ondanks ik mijn mobiele data uit had staan ( en dus de roaming ook) vodafone s nachts 1 of 2 mb 'verbruikt' zodat je dus je bundel al gebruikt en de 2€ moet betalen. Toen ik dit merkte wilde ik de blox s avonds uitzetten zodat ik zelf kon beslissen of ik de blox zou gebruiken de volgende dag. Helaas lag de vodafone app eruit tot de volgende ochtend 7 u, en wederom s nachts 1 mb afgeschreven.
Per dag loopt de blox tot 23;59u echter wegens tijdverschil dus tot 22;59 ( wat al vervelend is). Toen ik iets voor elf op een avond mijn blox uit wilde zetten kreeg ik de melding dat er iets fout was met de app maar dat ze t zouden fixen, of ik het later opnieuw wilde proberen, en ja hoor s ochtends zag ik dat vodafone s nachts weer een mb had afgeschreven en ik dus weer 2€ moest betalen. Makkelijk €10 verdiend!

€10 vergoeding