Klacht Vodafone: Internet

Klachtnummer
# 170398
Gebruiker
kiyi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanaf oktober 2015 zijn wij overgestapt naar Vodafone thuis.
Maar we hebben spijt dat we zijn overgestapt.!

Internet van ons is niet normaal langzaam, echt abnormaal :| wordt er helemaal gek van!
Ik heb heel vaak met de klantenservice contact gehad maar helaas bieden zijn geen oplossing. Elke keer komen ze met tijdelijk oplossingen of advies dat geen moer helpt.
Ik moest thuis iedere keer wachten en wachten en modem resetten!

En het ergste is:
1. We betalen maandelijks meer om sneller internet te krijgen
2. Vodafone klantenservice zegt iedere " de kanaal waar je op zit is druk" , ja heel mooi maar moet ik dus iedere keer van kanaal verwisselen om beter internet te krijgen????

Niet alleen ik maar mensen in onze omgeving die zijn overgestapt naar Vodafone thuis hebben er allemaal last van :|

Daarom raad ik niemand aan om over te stappen naar Vodafone thuis.


De oplossing

1. Ik wil mijn geld terug van al die maanden waarbij we hebben betaald om sneller internet te krijgen.
2. Z.s.m. oplossingen voor normaal internet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen