Klacht Vodafone: Internetaansluiting

Klachtnummer
# 78284
Gebruiker
R.S.vG
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag, twee dagen voordat Vodaphone mijn vaste internet aansluiting in orde zou komen maken, krijg ik een telefoontje van de klantenservice. Helaas kan het contract niet doorgaan vanwege het feit dat er teveel telefoonaansluitingen in mijn huis zouden zitten. Alhoewel ik duidelijk heb gemaakt dat dit niet het geval is, en gevraagd heb of er dan op zijn minst iemand langs zou kunnen komen voor nadere inspectie, werd het probleem bij KPN neergelegd, die klaarblijkelijk het net beheerd. In plaats van uit te zoeken hoe het zit, werd ik eenvoudigweg verteld dat de aansluiting niet doorgaat. Twee dagen voor oplevering, na een wachttijd van een maand. Zonder enige vorm van compensatie, of een andere oplossing.
Ik weet niet wat ik moet doen om alsnog een vaste aansluiting te verkrijgen, bij Vodaphone gaat het niet lukken, iets wat mij voorkomt als ongelooflijk. Iedereen in de straat heeft een aansluiting, en bij mij zou dat niet gaan, omdat er iets met KPN...?

De oplossing

Ik zou graag zien dat de monteur alsnog langskomt voor nadere inspectie, en dat de problemen die Vodaphone tegenkomt netjes worden opgelost met KPN.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen