Klacht Vodafone: internetoverschrijding zonder waaarschuwing

Klachtnummer
# 59845
Gebruiker
Josephine
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb nu al 2 jaar Vodafone, nog nooit over mijn internetbundel heen gegaan.
De mededeling dat ik over mijn internetbundel heen ging, kreeg ik vanmorgen 8.00 uur.
(u heeft 75% van uw internetbundel bereikt)
Blijkt dat ik gisteren al met 300 mb over mijn internetbundel heen ben gegaan, nu moet ik bijna 55 euro betalen.


Vind persoonlijk dat op het moment dat je je internetbundel overschrijd, men je moet vragen of je dat wel wilt, of dat je internet geblokkeerd wordt.
Vind dit een hele sneaky manier van geld verdienen, die mij bovendien erg zenuwachtig maakt, want in 1 dag 55 euro aan internet spenderen zonder dat je dat weet is toch te gek voor woorden.

De oplossing

Die 55 euro niet hoeven te betalen,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen