Klacht Vodafone: Internetsnelheid niet als beloofd

Klachtnummer
# 190638
Gebruiker
Rene
Datum
0 reacties

Details

De klacht

N.a.v. mijn vodafone mobiel werd ik benaderd of vf thuis niet wat voor ons was. Na wat heen en weer gepraat over wensen, 4 laptops wifi bv youtube/netflix etc kunnen streamen zonder problemen. Dat moest volgens de dame aan de telefoon helemaal geen probleem zijn. Zo gezegd zo gedaan.
Alles geïnstalleerd en online. De snelheid zat er gelijk al niet lekker in. Wifi door het hele huis hadden en hebben we niet. Monteur erbij, heeft apparaatje erbij gezet voor boven. Moet zeggen werkt slecht. Monteur heeft ook snelheid gemeten en die blijft laag.
Uiteindelijk blijkt dat er op dit adres, via de telefoonlijn slecht 32mb max te halen is.
Als dit me van tevoren was gemeld had ik dit pakket nooit gekozen.

De oplossing

Wil graag terug naar oude provider. Op onze postcode is internet via kabel sneller te verkrijgen als via telefoonlijn.
Laat ons alsjeblieft hier niet een jaar aan vast zitten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen