Klacht Vodafone: Ipad zou heel veel verbruik hebben gehad

Klachtnummer
# 58677
Gebruiker
Kim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een abbonement voor mn ipad bij vodafone gehad. Opeens was er in 1 nacht 4 gb aan verbruik.. Ik kreeg een nota van ruim €400,- Heb hierover gebeld. Niemand kon me zeggen hoe dit verbruik opeens kon.. ook mijn ipad gaf het niet aan. Want volgens de gegevens op mijn ipad, heb ik in de 2 jaar die ik hem had, 1.5 gb verbruikt. Dus in 1 nacht 4 gb lijkt me stug. Uit coulance kon ik blox kopen, 4 dus in totaal, en zo was het opgelost. Vond ik niet.. maar goed.. liever 75 euro betalen dan ruim 400.. Ik heb toen om een verbruiksoverzicht gevraagd.. Want ik wil natuurlijk wel weten waar die 4 gb aan op is gegaan. vooral omdat ik altijd met wifi verbonden ben, en het mijns inziens ook niet kan dat er in een aantal uur 4 gb verbruikt wordt. volgens mij kan een ipad dat ook niet eens aan.
Graag wil ik nu wel eens ECHT weten hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren.. want de destijds gegevens coulance gaat natuurlijk nergens om..

De oplossing

Mijn destijds ontvangen coulance terug... Of iig een precies overzicht waar het verbruik aan op is gegaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen