Klacht Vodafone: iPhone met 4013 error, ik zit klem tussen Apple en Vodafone

Klachtnummer
# 403683
Gebruiker
Marc Houben
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een kleine eenmanszaak en heb via Vodafone een zakelijk mobiel abonnement lopen. Deze week is mijn iPhone XS vastgelopen en deze is niet meer te restoren met alle manieren die Apple voorstelt ivm error code 4013.
De telefoon is net 2-3 weken uit garantie...
Ik heb Apple gebeld, en zij geven aan dat het apparaat bij Vodafone gekocht is en daarom via Vodafone ter reparatie bij Apple aangeboden moet worden.
Maar... Volgens Vodafone zijn de reparatie kosten voor mijn eigen rekening omdat ik geen verzekering (van €10,- per maand, totaal bij 24 maanden €240,-) heb afgesloten.
Het consumenten recht (verwachte levensduur) kenden ze niet.
De kosten kunnen oplopen tot wel €500,- Nieuwprijs was ongeveer ± €1200,-

Gewenste oplossing

Mijn iPhone Xs binnen het consumenten recht kostenloos laten reparen.
Ik heb het toestel niet laten vallen oid, het is een interne hardware fout.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen