Klacht Vodafone: Is dit klantvriendelijk € 390

Klachtnummer
# 79530
Gebruiker
Jan Lanters
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste heer Lanters,

bedankt voor uw e-mail. U geeft aan dat u dacht dat de installatie volledig gratis was.

.

Opzeggen.
Opzeggen is mogelijk. Omdat u buiten uw 2 weken bedenktijd zit, wordt er een eenmalige afkoopsom in rekening gebracht van 390 euro.

Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Joyce
Vodafone Thuis Klantenservice



08-10-2014 10:15 - Jan schreef:
Geachte Dhr./ Mevr. ,
Klantnr CGT31271
Bij de aanmelding waren wij overtuigd dat de gratis installatie volledig was met de kabels door de leidingen. Het valt ons nu erg tegen bovendien stond het niet op de schriftelijke bevestiging. Kunnen wij het contract nu nog annuleren? Wat zijn de kosten hiervoor?
Groet Jan Lanters

De oplossing

Gratis installatie kabels door loze leidingen. Of gratis annuleren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen