Klacht Vodafone: JBL speaker bij abonnement niet leveren

Klachtnummer
# 294514
Gebruiker
irma1967
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In december heb ik voor mijn man een abonnement afgesloten bij Vodafone via een friend & family code, die ik had gekregen van een vriendin die bij Vodafone werkt. Ik zou korting krijgen op het abonnement en extra korting omdat wij ziggo klant zijn en ook een JBL speaker. Abonnement incl samsung telefoon, die al snel geleverd werd. Mijn man had een abonnement bij Hollands nieuwe lopen en die liep 8 februari af, dus tot die tijd moest wij wachten. Ik paar keer Vodafone gebeld, want de telefoon hadden wij inmiddels, maar die JBL speaker nog niet. Volgens de medewerkers, heb er 3 aan de telefoon gehad, moest ik wachten tot het abonnement in zou gaan 8 februari. 14 februari gebeld en volgens deze medewerker moest ik een mail sturen naar Vodafone accessoire met een factuur en serienummer van de telefoon. Heb van deze medewerker zelfs een mail ontvangen met emailadres. Die gedaan en tot mijn verbazing kreeg ik deze JBL speaker niet omdat de actie is afgelopen. Ik op 18 februari weer gebeld met Vodafone en ben nu afgescheept met een reep chocolade, maar ik wil gewoon de speaker hebben waar ik recht op heb. Vodafone geef niet meer thuis en ik moet het maar doen met een chocolade reep.

Gewenste oplossing

De beloofde JBL speaker leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen